15 års erfaring ✔ Høj konvertering ✔ Fleksible løsninger ✔
15 års erfaring ✔ Høj konvertering ✔ Fleksible løsninger ✔
1. Generelle vilkår
Disse forretningsbetingelser fastlægger de rettigheder og forpligtelser, der gælder for både Sunshine Connect APS (herefter "virksomheden") og vores kunder i forbindelse med levering af vores tjenester. Ved at benytte virksomhedens tjenester accepterer kunden de vilkår og betingelser, der er beskrevet herunder.
2. Tjene
1. Generelle vilkår
Disse forretningsbetingelser fastlægger de rettigheder og forpligtelser, der gælder for både Sunshine Connect APS (herefter "virksomheden") og vores kunder i forbindelse med levering af vores tjenester. Ved at benytte virksomhedens tjenester accepterer kunden de vilkår og betingelser, der er beskrevet herunder.
2. Tjenester
Sunshine Connect tilbyder salgs- og kundesupporttjenester, herunder mødebooking, leadgenerering, direkte salg og kundeservice. Alle ydelser tilpasses den enkelte kundes behov og aftales individuelt. Tjenesterne leveres af erfarne medarbejdere, og vi sikrer, at den leverede service altid opfylder høje standarder.
3. Priser og betaling
Priserne for virksomhedens tjenester aftales individuelt afhængigt af opgavernes omfang og kompleksitet. Alle priser er eksklusive moms. Betaling skal ske i henhold til den aftalte betalingsplan. Fakturaer forfalder til betaling 14 dage efter modtagelse, medmindre andet er aftalt. Hvis betaling ikke sker inden for den aftalte frist, forbeholder Sunshine Connect sig retten til at pålægge renter og gebyrer i henhold til gældende lovgivning.
4. Medarbejdere
Sunshine Connect ansætter erfarne og kvalificerede medarbejdere, som er dedikeret til at levere høj kvalitet i vores services. Vore medarbejdere arbejder tæt sammen med kunderne for at sikre, at deres behov bliver opfyldt på bedst mulige måde. Alle vores medarbejdere overholder virksomhedens interne retningslinjer og sikrer et professionelt samarbejde.
5. Fortrolighed og databeskyttelse
Sunshine Connect overholder GDPR og beskytter kundernes og medarbejdernes personlige oplysninger. Vi indsamler kun nødvendige data og deler ikke oplysninger med tredjeparter uden forudgående samtykke, medmindre dette er nødvendigt for at kunne levere de aftalte tjenester. Alle data behandles fortroligt og opbevares sikkert.
6. Ansvar og erstatning
Sunshine Connect bestræber sig på at levere tjenester af højeste kvalitet. Vi påtager os dog ikke ansvar for manglende samarbejde fra kundens side, som kan forhindre opnåelse af de ønskede resultater. Kunden er ansvarlig for at give de nødvendige oplysninger og adgang til ressourcer, som kræves for at udføre tjenesterne korrekt. Sunshine Connect er ikke ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader som følge af brugen af vores tjenester.
7. Opsigelse af kontrakt
Kunden kan opsige kontrakten med Sunshine Connect med en opsigelsesfrist på 30 dage. Ved opsigelse skal alle ubetalte fakturaer betales omgående. Sunshine Connect forbeholder sig retten til at opsige kontrakten, hvis kunden ikke overholder de aftalte betalingsbetingelser eller på anden måde ikke opfylder sine forpligtelser.
8. Tvister og lovvalg
Eventuelle tvister mellem Sunshine Connect og kunden skal forsøges løst gennem forhandlinger. Hvis dette ikke lykkes, afgøres tvisten i henhold til dansk lovgivning ved de danske domstole. Tvister skal behandles i det område, hvor Sunshine Connect har sit registrerede hovedkontor.
9. Ændringer i forretningsbetingelserne
Sunshine Connect forbeholder sig retten til at ændre disse forretningsbetingelser. Alle ændringer vil blive offentliggjort på virksomhedens hjemmeside, og de gældende betingelser træder i kraft, når de er offentliggjort. Kunden opfordres til at læse betingelserne jævnligt for at holde sig opdateret.
Sunshine Connect ApS
Vi er specialister inden for salg og marketing,
og tilbyder ekspertise i Lead generering, Mersalg,
Telemarketing samt Marketing og Forretningsudvikling.
Kontakt os:
Telefon nummer: 61715719
E-mail: esra@sunshineconnect.dk
CVR: 45255816